Undanflykter

Konstigt att man är bra på det när det är dags för städning. Jag skulle städat igår men spendera flera timmar åt att bara vara, har en svacka just nu och har ingen lust med något att städa känns ju definitivt onödigt och olustigt.

Var i förmiddags hemma hos pappa och drack kaffe det var trevligt och faktiskt ser han frisk ut för en gångs skull och jag slapp ha en klump i magen. Det är hemskt att se en människa må dåligt och skada sig själv och bara kunna stå och titta på. Lyckligtvis är det bra just nu jag betonar det för att det går fram och tillbaka med min pappas beroende. Jag vill så gärna lära mig leva i nuet det har jag nog aldrig gjort jag är en katastroftänkare och min hjärna får aldrig vila, jag är alltid före något eller någon det är trist att vara kontrollfreak och aldrig släppa garden.

Är det konstigt? 

Jag önskar att denna dagen får mig att må bättre och ger mig motivation att ta tag i saker jag måste. Är önskan stark nog får jag avgöra ikväll 😀

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

Finns alltid roligare saker och göra än städa

Svar: Haha ja eller hur 😀
Natti

Kommentera här: